Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2017 16:31 - РАЗОЧАРОВАНИЕТО. БЕЗ ЧУВСТВА, НАЛИ?
Автор: mileidi1 Категория: Тя и той   
Прочетен: 717 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 03.01.2017 10:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Тя го погледна. Очите и изразяваха толкова много емоции. Надяваше се да види искрата в неговите. Но там нямаше нищо. Погледът му беше вял и не изразяваше никаква емоция. "Това ли беше? Нима това е краят?" - питаше го тя, с очи.                                - Знаеш, че не те обичам - прошепна той. - Без чувства, помниш ли? Ти го поиска.                        - Тогава мислех така, признавам. Но сега...- малка сълза се плъзна по бузата и.                        - Не, не казвай нищо повече! Няма да има никакво значение! Не си го причинявай!                        - Но, аз искам да ти кажа...                Той я прекъсна, отмятайки с ръка пред очите и. Това продължаваше твърде дълго и започваше да го изнервя.                        - Сигурно си забравила многобройните ми опити да се сближа с теб - тонът му стана по -висок. - Но, не! Ти не спря да се държиш като каменна статуя и нито веднъж не ме допусна до твоя свят. Тялото ти беше само моето успокоително, че се докосвам до теб. Залъгвах се! Вярвах! Надявах се! Колко нощи си те представях в прегръдките ми - усмихната, чувствена и нежна. - След това признание, яростта и търпението му достигнаха своя връх. - Проумей, че аз вече не съм твоята играчка! Че леденото ти докосване, вече не може да предизвика никакви чувства в мен. Твоето държание, ти, самата ти, ме отблъсна и не те искам повече в живота си! - Каза той и се обърна, за да си тръгне завинаги от нея.                     - Съжалявам! Наистина! - Тя го хвана за ръката, нежелаеща да го пусне. Но той бутна ръката и и без да я погледне закрачи напред.                       - Обичам те! - извика тя. - Тези думи  го накараха да спре и тя продължи. - Влюбих се в теб. Без да го искам, но се влюбих. Държах се студено, защото ме беше страх да покажа какво изпитвам. Без чувства, нали? Така се разбрахме! Мислех, че си мил и нежен с мен, само защото съм жена, а на жените им харесва това. Не вярвах на думите ти! Борих се с тази зараждаща се обич в мен! Но тя ме победи - спря за момент, за да си поеме въздух и продължи. - Сега осъзнавам, че не е трябвало да бягам от любовта, а да и се отдам. Винаги съм се страхувала от болката, която може да ми причини. Но сега, боли повече. Много повече!                  През цялото време, той стоеше с гръб към нея. Не се обърна да я погледне и когато тръгна. Само каза:                       - Но сега вече е късно! Сега, аз не вярвам!                    Тя остана на мястото си, гледайки го как малко по малко се отдалечава. Сълзите и вече не можеха да се преброят. Той я бе обичал, а тя беше неговото голямо разочарование.


image



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mileidi1
Категория: Тя и той
Прочетен: 58187
Постинги: 15
Коментари: 50
Гласове: 58
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. 1.1